Vacature Ambtelijk Secretaris Centrale

Ambtelijk Secretaris Centrale in Middelburg

Sluiten Wil je graag werken in je vakantie?
Wil jij vakantie vieren, maar ook betekenisvol werk doen deze zomer? Met een goed salaris en flexibele uren die passen in jouw agenda? Lees snel verder!
Klik hier!

Ambtelijk Secretaris Centrale Cliëntenraad Amarijn

Jouw werk

Beschik jij over probleemoplossend vermogen, overtuigingskracht en sta jij stevig in je schoenen? En zie jij het als een uitdaging om de spil te zijn tussen onze cliëntenraad, externe stakeholders en de Raad van Bestuur? Dan komen we graag met jou in contact!

WVO Zorg en Zorgstroom zijn nu samen 'Amarijn'. Een frisse, positieve en mensgerichte organisatie waar iedereen zichzelf kan en mag zijn. Zo zijn we een toekomstbestendige organisatie die zich kan richten op goede zorg op fijne locaties en bij mensen thuis. Daarmee zijn we ook een stevige en aantrekkelijke werkgever. Eén met meer kansen voor medewerkers, waarbij veel ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en maatwerk. Denk daarnaast ook aan de mogelijkheid om te specialiseren en het inzetten van innovaties. De nieuwe organisatie heeft 23 locaties, zowel woonzorglocaties, hospices als thuiszorg, verspreid over Walcheren. Met ongeveer 3.000 collega's en nog eens 800 vrijwilligers die zich inzetten voor de beste zorg voor onze cliënten en bewoners. We gaan een uitdagende periode tegemoet waarin we met elkaar gaan bouwen aan onze nieuwe organisatie.

Wij zijn op zoek naar een Ambtelijk Secretaris voor onze Centrale Cliëntenraad (CCR) met als extra aandachtsgebied het in behandeling nemen en afhandelen van klachten van onze cliënten. De CCR behartigt de belangen van de cliënten van Amarijn en heeft daardoor regelmatig overleg met de Raad van Bestuur. Hier komen praktijk en beleid samen. In deze veelzijdige en dynamische functie fungeer je enerzijds als aanspreekpunt en gesprekspartner van de CCR. Je ondersteunt de CCR bij het uitvoeren van hun taken en het behartigen van de belangen van de cliënten. Je zorgt voor een gestructureerd verloop van vergaderingen, bewaakt de besluitvorming en draagt zorg voor de verslaglegging en opvolging van actiepunten. Tevens zorg jij voor heldere en beknopte beleidsdocumenten en rapporten om het besluitvormingsproces van de organisatie te sturen. Daarnaast kun jij als geen ander de CCR adviseren op tactisch niveau, waarbij je strategisch inzicht combineert met kennis van beleidsprocessen en -procedures. Anderzijds ben je verantwoordelijk voor het ontvangen, registreren, onderzoeken en afhandelen van klachten van cliënten binnen onze organisatie. Je bent het eerste aanspreekpunt voor cliënten en hun vertegenwoordigers die een klacht willen indienen. Je luistert naar hun verhaal, biedt een luisterend oor en begeleidt hen gedurende het klachtenproces. Je zoekt naar passende oplossingen en draagt bij aan het verbeteren van de kwaliteit van zorg door het signaleren van structurele knelpunten en het doen van aanbevelingen aan de organisatie ter voorkoming van klachten in de toekomst.

Kortom wij zoeken een daadkrachtige professional met een hart voor de zorg en een scherp oog voor de belangen van onze cliënten. Het betreft een functie voor 36 uur per week, waarvan je gemiddeld 12 uur per week bezig bent met het in behandeling nemen van klachten van onze cliënten.

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende gecombineerde functie als Ambtelijk Secretaris én Klachtenfunctionaris
  • Een salaris conform de cao VVT, schaal FWG 50, maximaal € 4.370,94 bruto per maand bij een fulltime dienstverband
  • Vakantiegeld (8%) en een eindejaarsuitkering (8,3%)
  • Reiskostenvergoeding (op basis van cao VVT)
  • Heb je een zorgverzekering bij CZ of IZZ? Dan ontvang je collectiviteitskorting op de aanvullende verzekeringen
  • Pensioenopbouw via het pensioenfonds Zorg en Welzijn
  • Een arbeidsongeschiktheidsverzekering tegen een lage premie waarmee je verzekerd bent tegen de financiële risico's van arbeidsongeschiktheid
  • Passen de uren in deze vacature niet bij jouw mogelijkheden, we bespreken dit graag met je.

Wat breng jij?

  • Je hebt een afgeronde Hbo-opleiding, zoals bijvoorbeeld een Post HBO registeropleiding Ambtelijk Secretaris Cliëntenraad
  • Je beschikt over een aantal jaren relevante werkervaring
  • Je hebt kennis van en/of affiniteit met klachtenbehandeling en de toepasselijke wet- en regelgeving waaronder WLZ, ZvW,
  • Probleemoplossend vermogen en overtuigingskracht.
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal.

Heb je belangstelling voor deze functie? Dan horen we dat graag uiterlijk 29 mei 2024 van je. Bel dan met () via of Mientje Soochit (HR Adviseur) via .

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende gecombineerde functie als Ambtelijk Secretaris én Klachtenfunctionaris
  • Een salaris conform de cao VVT, schaal FWG 50, maximaal € 4.370,94 bruto per maand bij een fulltime dienstverband
  • Vakantiegeld (8%) en een eindejaarsuitkering (8,3%)
  • Reiskostenvergoeding (op basis van cao VVT)
  • Heb je een zorgverzekering bij CZ of IZZ? Dan ontvang je collectiviteitskorting op de aanvullende verzekeringen
  • Pensioenopbouw via het pensioenfonds Zorg en Welzijn
  • Een arbeidsongeschiktheidsverzekering tegen een lage premie waarmee je verzekerd bent tegen de financiële risico's van arbeidsongeschiktheid
  • Passen de uren in deze vacature niet bij jouw mogelijkheden, we bespreken dit graag met je.


Functie:ambtelijk secretaris centrale
Startdatum:15-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:4370 – 4370
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Zorgstroom via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Breskenskrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de breskenskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures breskens
  2. Ambtelijk Secretaris Centrale Zorgstroom 15-05-2024

Bekijk ook andere vacatures