Vacature HR Assistent

HR Assistent in Vlissingen

Functieomschrijving

Ben jij op zoek naar een dynamische baan, waar je met passie voor de mens een organisatie gaat assisteren door de rol van HR-professional te vervullen? Dan zoeken wij jou!

Wat bieden wij jou
  • Aantrekkelijk Salaris - gebaseerd op werkervaring
  • Grote kans op verlenging!
  • Groot, ervaren en gezellig team!
  • Dynamische en Verantwoordelijke functie
  • Onderdeel van de Personell Professionals #kennis
  • Fulltime - Wanneer begin jij? 😉
Wie ben jij

Jij zoekt dus een nieuwe uitdaging? Goed dat je hier bent ✅

Met 3 jaar ervaring in HR-administratie, voel jij je als een vis in het water als het gaat om menselijke relaties. Organisatorische vaardigheden, oog voor detail en sterke communicatievaardigheden zijn jouw sterkste punten en wil jezelf ontwikkelen in een internationale werkomgeving.

  • Afgeronde MBO+/ HBO opleiding richting HR;
  • Zo'n 3 jaar werkervaring in soortgelijke functie.
  • Een ervaren HR professional die bekend is met de diverse terreinen die HR te bieden heeft (personeelsadministratie/verzuim/werving & selectie/management ondersteuning etc.);
  • Iemand die zelfstandig projecten kan oppakken
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, in woord en geschrift.
Wat ga je doen

Geen dag is hetzelfde in deze rol als HR assistant. Jouw takenpakket is super afwisselend. Zo schakel je constant tussen operationeel, tactisch en strategisch niveau. Jij zorgt er onder andere voor dat het HR-beleid wordt ontwikkeld, uitgevoerd en gecontroleerd. Dit doe je in samenwerking met je collega op de afdeling. Verder ben je het aanspreekpunt voor de medewerkers als het gaat om HR-beleid, Arbo-zaken, promotiemogelijkheden, competentieontwikkeling, salarissen en secundaire voorwaarden. Je hebt een sleutelrol bij de in-, door- en uitstroom van personeel, en adviseer je directie en management bij de werving, selectie en opleiding van medewerkers. Tot slot heb je ook nog diverse taken op operationeel niveau. In deze rol werk je nauw samen en bied je ondersteuning aan de HR Directeur en HR Adviseurs.

  • Het verwerken van mutaties op het gebied van instroom, doorstroom en uitstroom;
  • Zorgdragen voor de administratieve ondersteuning van de HR afdeling, zodat
  • Werving & Selectie
  • Het opstellen van diverse rapportages uit het personeelsinformatiesysteem;
Waar ga je werken

Wij bieden een plek binnen een leuk bedrijf, met goede arbeidsvoorwaarden. Jij gaat aan de slag bij een populaire werkgever waar je op termijn kans maakt om vast in dienst te treden.

Sollicitatie

Herken jij jezelf in bovenstaande omschrijving? Dan komen wij graag met jou in contact! Wij bieden een marktconform salaris gebaseerd op ervaringsjaren. Heb jij nog vragen? Neem dan contact op via onderstaande contact gegevens.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je solliciteert via Tempo-Team, leuk! Om je sollicitatie af te ronden, maak je de eerste keer eenvoudig een account aan. Via je 'mijn Tempo-Team' account log je gemakkelijk in en solliciteer je de volgende keer nog eenvoudiger. Daarnaast vind je in je account de voortgang van je sollicitatie(s) en je persoonlijke gegevens. Dé manier dus om de best passende baan te vinden!



Functie:medewerker personeelszaken
Startdatum:30-04-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:HBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:4000 – 4000
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Tempo-Team via middelburg@tempo-team.nl of 0118 679 030. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Breskenskrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de breskenskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures breskens
  2. HR Assistent Tempo-Team 30-04-2024

Bekijk ook andere vacatures