Vacature Purchase Support

Purchase Support in Vlissingen

Functieomschrijving

Heb je een achtergrond in de administratie en wil je werken bij een toonaangevende organisatie in de scheepsbouw? Ben jij een teamspeler en wil je verantwoordelijk zijn voor de ondersteuning van de afdeling verkoop?

Dan ben jij de Purchase Support medewerker die Vlissingen zoekt! Lees snel verder.

wat bieden wij jou
  • Salaris: 2700-3800 o.b.v. 40-urige werkweek;
  • Contract van 6 maanden met grote verlengingskans;
  • Minimaal 24 uur tot maximaal 40 uur;
  • Actieve rol bij grote projecten;
  • Flexibele werkdagen- en tijden.
wie ben jij

Je hebt een administratieve, archivering of technische opleiding afgerond op MBO-niveau en beheerst de Nederlandse en Engelse taal in zowel woord als schrift. Je houdt ervan om je dagelijks met verschillende werkzaamheden bezig te houden en betrokken te zijn bij de verschillende bedrijfsprocessen.

Daarnaast beschik je over:

  • Minimaal 1 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Ervaring en kennis van Microsoft Office pakket;
  • Kennis van en ervaring met een ERP-systeem.
wat ga je doen

Jouw dag ziet er heel divers uit, ‘s ochtends start je je dag met het controleren van certificaten, green passports en manuals van leveranciers. Vervolgens verwerk je deze in het systeem en stuur je het, in samenwerking met de projectmanager, naar de classificatie afdeling. Daarna bespreek je de dagelijkse gang van zaken met je collega’s en maak je een notulen van de genoemde bevindingen en uitspraken.

Andere dagelijkse werkzaamheden zijn:

  • Algemene support en administratie;
  • Vanaf de desk (preventief) bewaken en registreren of leveranciers voldoen aan de gestelde eisen over levertijden;
  • Het in overleg met projectmanagement overdragen van het pakket certificaten, green paspoort/IHN en manuals aan de classificatie en klant in verschillende stadia van een project;
  • Het beheren, bewaken en verbeteren van de methoden en gebruikte middelen om de expediting, FAT-coördinatie en Document Control functies efficiënt en secuur uit te voeren.
waar ga je werken

Je gaat werken bij een ervaren en toonaangevende ontwikkelaar van luxe boten, in het hart van Vlissingen. De organisatie bouwt, herstelt en onderhoudt luxe boten. Dit doen ze met behulp van een team dat bestaat uit een honderdtal vaste- en flexmedewerkers. Je bent een ondersteuning van de afdeling inkoop en rapporteert naar de Teamleider Purchase Support. Jouw collega’s werken hecht samen, zijn gezellig en geven jou de mogelijkheid om flexibel je werkzaamheden uit te voeren!

sollicitatie

Klinkt dit als de nieuwe uitdaging waar je naar zoekt? Ik hoor dan graag meer van je. Solliciteer snel!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:administratief medewerker inkoop
Startdatum:12-06-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:21 – 21
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via luka.abazovic@nl.randstad.com of Luka Abazovic. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Breskenskrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de breskenskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures breskens
  2. Purchase Support Randstad 12-06-2024

Bekijk ook andere vacatures